Ik heb ook erge voorkeur voor psychologie dit vind ik heel erg interessant en verdiep me daar ook heel erg in...dit is ook niet zo raar omdat ik al vanaf kleins af aan precies wist hoe iemand was enzo.
Dit is allemaal nog wel te verklaren gedeeltelijk.
Ik voel me heel erg aangetrokken tot mexico..waarom weet ik niet precies maar het was begonnen met een droom.
In nederland heb ik nooit echt het gevoel gehad of dat ik hier ''thuis'' hoor of dat dit mijn ''thuis'' is maar die droom dat voelde als thuis.
Hebben jullie ook zulke dingen?
Wat 'toevallig'!
İk heb ben ook geinteresseerd in psychologie, alleen ben niet van plan om hier een studie voor te gaan volgen. Want bij psychologie bestaat er niet meer tussen hemel en aarde. En ook ben ik dyslexties dus zowieso hou ik niet zo van veel lezen, en als ik lange teksten lees, en je vraagt mij daarna waar de tekst over gaat.. dan weet ik er helemaal niks van!
Ook heb ik terug kerende dromen gehad over mexico.. (volgensmij heb ik dat jou wel eens verteld?).
Die dromen voelden anders.. ik wist precies de weg daar, alsof ik er al eerder geweest was. En had heel veel goed contact met de wilde dieren daar.
Ook kwamen er indianen invoor, en mijn familie (ik kon alleen de hoofden niet zien). ik denk dat dit gaat over 1 van mijn vorige levens.
Het was in ieder geval aan de kust. Het speelde niet voor in deze tijd.. maar langer geleden.
Ook heb ik op de muziek: 'once upon a time in mexico' geschaatst.