Het bericht kwam van iemand die vertelde over zijn ex-vriendin, dat was een vrouw die veel overeenkomsten heeft met de manier waarop mijn vriendin met mij omgaat. Als ik het bericht lees dan krijg ik het gevoel dat deze persoon mij kent en iemand is die dit eerder tegen mij heeft gezegd (of dat dit door iemand anders ooit al eerder is gezegd). En ook alsof dit, klinkt heel gek, voor het grootste deel door mezelf is geschreven. De manier van schrijven, denken en woorden die hij gebruikt. Maar ook weer alsof iemand me letterlijk een spiegel voorhoud en een overzicht geeft over deze situatie.
Dit vind ik erg opmerkelijk aan het einde van het bericht wat hij stuurde: Hou van jezelf lieverd, als er wat gebeurd, je weet me te vinden. Je kunt het en ik geloof in je. Veel succes en sterkte gewenst!
Iedereen is daar op het forum anoniem, het is een plek waar mensen komen voor advies of gewoon om dingen van zich af te schrijven. Een aantal leden hebben verstand van psychologie, het zijn geen psychologen.
Ik kan op momenten dat het even nodig is mijn dingen daar kwijt
Het is voor mij een hele opluchting dat ik nu weet dat dit niet mijn vriendin is!