Nederlands > Levensvragen

Toeval of niet?

<< < (2/3) > >>

Pilar:
Oke maar ik dacht dan ook weer dat je van willen, willen krijgt en er dus niets gebeurt. Wanneer je bijvoorbeeld denkt ik wil geld, blijft het bij willen. Als je denkt ik heb geld, heb je het ineens.
Als je wilt dan iemand weggaat zou je dan denken, de persoon gaat weg.

LPChip:
Ja dat klopt. Al merk ik dat het universum meer door heeft dat willen ook iets is van: het mag nu wel.

Of misschien is het wel dat ik begin met, ik wil dat deze persoon weggaat. En dan, ga nou weg... en dan wegwezen... en dat het dan gebeurd...  ;D

Liefs,
LPChip

B1986:
Dit was de enigste keer dat ik dit heb gedaan en deed dit alleen omdat ik merkte dat A. zich erg ongemakkelijk voelde. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de negatieve energie al bij me had maar goed  ;).

Heeft die pastoor mijn negatieve energie gevoeld en werd hij daardoor bang voor mij? Want het is sowieso niet mijn bedoeling om mensen bang te maken. Als ik iemand niet zo graag mag dan blijf ik wel vriendelijk, maar dan loop ik er als het mogelijk is wel met een grote boog omheen.


--- Citaat ---Het gebruik van negatieve energie kan ik inderdaad ook beter afraden, omdat dit ook een negatieve werking op jezelf heeft. De energie gaat namelijk door jezelf heen. Dat is de enige manier om de energie te beheersen. Dus wens je iemand met negatieve energie weg te sturen, dan gaat deze energie ook door jou heen
--- Einde van citaat ---

Bedankt voor dit advies, ik voelde me even echt niet prettig op dat moment en ga dit nooit meer op deze manier doen.

Nog even een vraag, zit er eigenlijk verschil tussen energie van mannen of vrouwen? Als iemand bijvoorbeeld mijn energie kan voelen, kan die persoon er dan uithalen of het een mannelijke of vrouwelijke energie is?

Pilar:
Ja maar het feit dat je op het idee kwam een ander negativiteit te sturen, wn dat dus inje opkomt zegt denk ik al iets. Ik zou mijn ergste vijand nog geen negativiteit sturen.
Wat de reden ook is, een ander negativiteit sturen is altijd negatief denk ik. Je wilt iemandnietbang maken, en dat is fijn, maar toch heb je bewust negativiteit gestuurd.

LPChip:

--- Citaat van: B1986 op juni 11, 2018, 03:02:53 pm ---Dit was de enigste keer dat ik dit heb gedaan en deed dit alleen omdat ik merkte dat A. zich erg ongemakkelijk voelde. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de negatieve energie al bij me had maar goed  ;).

--- Einde van citaat ---
Het kan zijn dat de negatieve energie van A. kwam, jij dit voelde en overnam, en dat gebruikte.


--- Citaat van: B1986 op juni 11, 2018, 03:02:53 pm ---Heeft die pastoor mijn negatieve energie gevoeld en werd hij daardoor bang voor mij? Want het is sowieso niet mijn bedoeling om mensen bang te maken. Als ik iemand niet zo graag mag dan blijf ik wel vriendelijk, maar dan loop ik er als het mogelijk is wel met een grote boog omheen.

--- Einde van citaat ---
Nee, de pastoor voelde dat jij heel spiritueel bent, en dat gaat haaks in op het geloof dat hij wil verkondigen. Jij bent zijn meerdere en dat voelde hij.


--- Citaat van: B1986 op juni 11, 2018, 03:02:53 pm ---Bedankt voor dit advies, ik voelde me even echt niet prettig op dat moment en ga dit nooit meer op deze manier doen.

--- Einde van citaat ---
Graag gedaan. :)


--- Citaat van: B1986 op juni 11, 2018, 03:02:53 pm ---Nog even een vraag, zit er eigenlijk verschil tussen energie van mannen of vrouwen? Als iemand bijvoorbeeld mijn energie kan voelen, kan die persoon er dan uithalen of het een mannelijke of vrouwelijke energie is?

--- Einde van citaat ---
Er zit zeker verschil tussen mannelijke en vrouwelijke energie, maar het hangt ook af van de vaardigheid van de ander of deze dat kan waarnemen of niet. Ik kan het in de meeste gevallen wel waarnemen, maar niet in alle.

Daarnaast is het ook nog zo dat als jij in balans bent, en jouw mannelijke helft met jouw vrouwelijke helft goed in balans is, dan zal het veel moeilijker zijn om te voelen of je man of vrouw bent. Het is dan aan jou of ik het zou mogen weten ja of nee. Want als jij dat niet wil, dan vertellen jouw gidsen dat niet aan mijn gidsen en dan kom ik er niet achter.


--- Citaat van: Pilar op juni 11, 2018, 03:16:36 pm ---Ja maar het feit dat je op het idee kwam een ander negativiteit te sturen, wn dat dus inje opkomt zegt denk ik al iets. Ik zou mijn ergste vijand nog geen negativiteit sturen.
Wat de reden ook is, een ander negativiteit sturen is altijd negatief denk ik. Je wilt iemandnietbang maken, en dat is fijn, maar toch heb je bewust negativiteit gestuurd.

--- Einde van citaat ---
Ik ben dit met je eens, maar wij zijn allemaal mensen en je leert ervan. Als jij je wil verdedigen, pak je alles aan wat je aan kan pakken. Is dat op dat moment negatieve energie omdat je daar op dat moment te veel van hebt, dan kan dat.

In het verleden heb ik ook eens negatieve energie gestuurd naar iemand, terwijl ik dat normaal niet zou doen. Deze persoon zou ook niet op iets anders gereageerd hebben, en het kan goed zijn dat dat nu ook het geval is.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie