UPDATE 18+
Gelukkig geen overrompeling meer in mijn bed en slechts 1 aanwezigheid, however...
Maandagavond kreeg ik weer (zoals elke dag) bezoek van 'mijn' vrouwelijke entiteit, gemakkelijkheidshalve zal ik haar Margot noemen.
Margot begon me liefdevol te verwennen tot ze ineens stopte en blijkbaar verdween. Het was niet de eerste keer dat dit gebeurde en ik verwachtte dat ze elk ogenblik met een aai over mijn been of arm haar aanwezigheid wel weer zou kenbaar maken.
Het meest ondenkbare gebeurde toen ik plots voelde dat ík gepenetreerd werd! Geen pijn, het was ook geen fysiek lichaamsdeel, echter wel een bepaalde druk of energie die in me drong en die ik langs mijn prostaat voelde passeren. Me een ongeluk geschrokken drukte ik mijn benen tegen elkaar en perste mijn billen samen.
Op dat ogenblik voelde ik iemand in mijn matras, door de lakens, tegen mijn rug aan zich een weg naar beneden zoeken en klopte tegen mijn bips aan, hij bleef tegen me aankloppen en leek agressief te worden. (horror!)
Dit hield ik niet meer en stond op, ik dronk een glas water en zette me, overdenkend van wat me net overkwam, in de zetel in mijn leefruimte.
Enkele minuten later begon mijn zetel onder mijn zitvlak te bewegen en voelde ik handen aan me zitten. Opnieuw werd ik plots weer gepenetreerd, dóór het kussen van mijn zetel! Ik kon niet gaan liggen, zitten of staan zonder dit te moeten ondergaan, tenzij ik mijn billen samenperste (houd je natuurlijk niet vol).
Ik nam een slaappil en ging even later terug naar bed waar 'hij' verderging. Gelukkig was dit niet pijnlijk en viel ik kort nadien in slaap.
Gisterenochtend was ik bij de dokter en nam plaats in de wachtzaal op een houten stoel. Na enkele minuten werd ik dáár ook weer gepenetreerd! Ik stond op en ging ergens anders zitten maar zonder soelaas.
Met regelmaat herhaalt dit zich waar of wanneer ik ook ga zitten, of ik nu alleen ben of niet. Voor ik ga slapen neem ik nu een slaappil en moet ik noodgedwongen zijn lusten ondergaan tot ik in slaap val. Als ik smorgens wakker word is hij al (nog?) druk in de weer.
Sinds vorige vrijdag heb ik herhaaldelijk de entiteiten gevraagd om mij met rust te laten en te vertrekken. Ik heb kaarsen aangestoken en rond mijn bed gezet. Alles zonder resultaat, behalve dan dat er van Margot geen teken meer is!
Ik had wel al gemerkt dat als ik savonds alcohol had gedronken, Margot wegbleef. Hoewel ik eigenlijk geen alcoholische dranken meer gebruik heb ik me vandaag toch weer een voorraadje Duvel ingelegd 🙄