Nederlands > Levensvragen

Vraag over familie en ongeluk

<< < (2/4) > >>

LPChip:
Sowieso vraag je niet te veel.

Welke verstandskies is getrokken? Het klinkt gek, maar deze kies staat voor een aspect in ons leven, en ik verwacht dat de betekenis daarvan jou enorm veel inzicht zal geven.

Verder is het gespannen zijn de reden dat je zo veel pijn hebt. Als je spieren spant terwijl er verdoving aangebracht wordt, dan werkt de verdoving nauwelijks tot niet.

Je spieren en zenuwbanen lopen overal, en het trauma bij het trekken van deze kies kan daardoor naar je nek toe schieten. Van daaruit kun je dan weer last van hoofdpijn en pijn in je gezicht krijgen.

Mijn gidsen vullen aan: dit heeft verband met de locatie van de getrokken kies en zijn betekenis.

Ik heb zo niet bij de hand wat elke kies betekend, dus als je me de locatie verteld, zoek ik het verder voor je uit.

Liefs,
LPChip

B1986:
De kies waar het hier om gaat zat rechtsonder. Linksonder is ook getrokken, maar dat is dankzij een spierverslappend medicijn wel goed gegaan (anders had ik hem laten zitten). Heb deze kiezen laten trekken op advies van de tandarts om problemen te voorkomen.

LPChip:
Tanden in zijn geheel staan voor langdurige besluiteloosheid. Niet in staat zijn ideeën zodanig te ontleden dat er een besluit genomen kan worden.

Ik kan alleen niet meer vinden wat de rechter onder kant betekend. Ik weet dat links onder staat voor: terugkomen op eerder gemaakte beslissingen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip

B1986:
Geeft niets dat je niet weet wat rechtsonder betekend.


--- Citaat ---Verder is het gespannen zijn de reden dat je zo veel pijn hebt. Als je spieren spant terwijl er verdoving aangebracht wordt, dan werkt de verdoving nauwelijks tot niet
--- Einde van citaat ---
Die eerste zin, is dat de reden dat ik nu nog zoveel pijn heb, door spanning? Gaat daardoor de pijn niet over?

LPChip:
Inderdaad.

In eerste instantie zorgt het spannen van je spieren ervoor dat verdoving niet tot nauwelijks werkt, ten tweede zijn je spieren met elkaar verbonden. Als je last krijgt van je nek bijvoorbeeld, kan dit doortrekken naar je gebid en naar je hoofd. Spanning in je nek kan dus uiteindelijk doortrekken naar je hoofd.

Ga bij jezelf na, waar heb ik allemaal pijn? En sluit niets uit. Wat voelt vast? Ga als je een hele lijst hebt, na, welke van deze dingen je kan verlichten, en je zult merken dat het langzaamaan overal minder wordt, danwel dat je op andere plekken ineens ruimte kan maken enzovoorts.

Voorbeeld: Ik heb weleens last van mijn nek. Als ik dan voel, heb ik ook last boven in mijn rug bij mijn schouders. Als ik dan verder voel, heb ik ook onder in mijn rug dat het vast zit. Als ik dan nog verder voel, dan merk ik ook dat mijn bovenbenen vast zitten.

Als ik dan oefeningen doe, dan krijg ik nergens echt ruimte. Maar als ik dan mijn benen ga strekken, dan lijkt alles soort van naar beneden te zakken, en zakt mijn nekpijn weg en krijg ik meer ruimte in mijn rug, en werken bepaalde oefeningen ineens wel.

Dus ik heb last van mijn nek, en ga mijn benen strekken. ;)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie