Nederlands > Levensvragen

Vraag over familie en ongeluk

<< < (3/4) > >>

Pilar:
De verstandskies rechtsonder staat voor met welke kracht je je emoties en gevoel uit in de omgeving waarin je leeft.

LPChip:

--- Citaat van: Pilar op mei 23, 2018, 06:45:44 pm ---De verstandskies rechtsonder staat voor met welke kracht je je emoties en gevoel uit in de omgeving waarin je leeft.

--- Einde van citaat ---
Dankjewel. :)

Liefs,
LPChip

B1986:

--- Citaat ---Ga bij jezelf na, waar heb ik allemaal pijn? En sluit niets uit. Wat voelt vast? Ga als je een hele lijst hebt, na, welke van deze dingen je kan verlichten, en je zult merken dat het langzaamaan overal minder wordt, danwel dat je op andere plekken ineens ruimte kan maken enzovoorts.

Voorbeeld: Ik heb weleens last van mijn nek. Als ik dan voel, heb ik ook last boven in mijn rug bij mijn schouders. Als ik dan verder voel, heb ik ook onder in mijn rug dat het vast zit. Als ik dan nog verder voel, dan merk ik ook dat mijn bovenbenen vast zitten.

Als ik dan oefeningen doe, dan krijg ik nergens echt ruimte. Maar als ik dan mijn benen ga strekken, dan lijkt alles soort van naar beneden te zakken, en zakt mijn nekpijn weg en krijg ik meer ruimte in mijn rug, en werken bepaalde oefeningen ineens wel.
--- Einde van citaat ---

Ik heb op heel veel plekken pijn en moet je zeggen dat als ik ga wandelen de pijn overal minder word. Maar als ik bijvoorbeeld werk, daar sta, loop en buk ik veel, dan heb ik wel veel pijn.
Heb oefeningen van een fysiotherapeut gekregen, tijdje geleden al, als ik die doe dan worden de spieren iets losser maar de pijn gaat er niet mee weg.

Dus lees ik het goed dat als ik eerst mijn benen ga strekken (even loop) en dan oefeningen doe dat die dan wel werken? Eigenlijk zorgen voor wat ontspanning, dat de spieren niet gespannen zijn en dan oefeningen? Ik vraag dit omdat ik zeker wil weten dat ik er iets aan ga hebben als ik je advies opvolg  :)

B1986:

--- Citaat ---De verstandskies rechtsonder staat voor met welke kracht je je emoties en gevoel uit in de omgeving waarin je leeft.
--- Einde van citaat ---

Dankjewel!

LPChip:
Het kan zijn dat het gaat werken, maar het is sowieso niet verkeerd.

Het is zo dat als je overal last hebt, je een punt moet vinden waarmee je de rest kan verzwakken. Je geeft aan dat lopen goed helpt. Probeer daarom eerst te lopen en daarna oefeningen te doen. Kijken of je als je soepeler bent, iets kan vinden waarmee je meer rek krijgt in de rest.

Rekken en Strekken is nooit verkeerd, dus je kan dat gewoon proberen.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie