Ik heb hier ook nog wel een vraag over, als het in een ander topic moet mag het verplaatst worden..
Maar ik vraag me af hoe het soms zit met entiteiten.
In het huis waar ik nu woon voel ik ook geregeld wat. Nu hoorde ik laatst dat de vorige bewoners daarom verhuisd zijn. De vrouw van het gezin was bang in de nacht en omdat haar man veel van huis was voor zijn werk, sliep zij dan niet omdat ze van alles hoorde.
Dit hoorde ik laatst pas anders hadden we het huis misschien niet gekocht
Ik voel ook van alles, en heb ook wel het idee dat er iemand rondhangt, speeldoosjes gaan soms zomaar spelen in de nacht, ik voel soms dat er iemand op mijn bed gaat zitten, ik voel heel sterk een aanwezigheid en soms een aanraking. En zo zijn er meer kenmerken. Het geeft me alleen totaal geen onprettig gevoel. Ik heb niet het idee dat het een vervelende energie is, en zelfs als ik het idee heb dat er iemand op mijn bed gaat zitten slaap ik net zo makkelijk weer verder.
Wat maakt nu dat de ene persoon hier angst voor voelt, en de ander zoals ik in dit geval niet. Zegt dit iets over jezelf?Of iets over de entiteit? En is een entiteit altijd iemand die op een bepaalde plek blijft hangen?
Overleden dierbaren komen misschien zo nu en dan eens kijken om je te steunen. Maar kan zo een entiteit ook prima rust hebben gevonden en toch om de een of andere reden even komen kijken?
En wat maakt dat angst vervlogen lijkt? Ik bedoel als je me nu zou vertellen, je gaat straks naar bed en opeens voel je heel sterk een aanwezigheid, of zie je iemand staan, in het donker, dan denk ik dat ik een gil geef, en meteen de lamp aandruk, maar het is dus al een aantal keer voorgevallen, dat ik dus gewoon relaxed in het donker blijf liggen en me er totaal niet bewust van ben dat angstig zijn in zo een situatie normaal zou zijn..
Begeef je je op zo een moment in een andere energie? Andere laag? Waardoor het je gewoon normaal is?