Nederlands > Levensvragen

Rouwen en zo veranderd binnen korte tijd?

<< < (2/5) > >>

LPChip:
Weet dat hij je kan horen. Als je de vraag stelt zal hij het horen. Dus je kan hem dingen zeggen.

Het accepteren heeft tijd nodig.

Hij speelt niet echt een rol in dit alles, het is meer iets wat jou heeft bezig gehouden. Het maakt niet uit wie het was geweest, het effect had hetzelfde geweest.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ik zie wel iets van herkenning in je vraag. Ik kwam er laatst achter dat er ook een goede oude bekende is overleden, waar ik een zeer goede band mee had maar we elkaar door omstandigheden even niet konden zien. Ik las bij toeval een rouwadvertentie en kwam tot de ontdekking dat hij er niet meer was, wat me aan het denken zette. Ik denk dat hij er zelfvoor gezorgd heeft vanuit het hiernamaals dat ik die advertentie las.
Daarna had ik het een stuk minder benauwd, en voelde me veel beter. ( ik ben niet bang voor de dood, en heb er geen angst voor) Ik denk dat doordat ik in aanraking kwam met zijn energie van uit het hiernamaals ik me meteen veel beter voelde. Dat ervaar ik ook als ik ziek ben en ik werk met Gidsen samen, mijn verkoudheid of lichamelijke klacht kan dan vrijwel meteen verdwijnen.

Dus het kan goed zijn dat doordat je in aanraking komt met die energie, je als vanzelfsprekend al jezelf beter gaat voelen.
Je hebt misschien een stuk helende energie ontvangen.

Of er is iets op zijn plek gevallen wat je onbewust al hebt geweten.

Franchipani:
Dank voor de reacties!

Als ik helende energie heb mogen ontvangen van hem, Moet ik het dan zo zien dat hij deze bewust naar mij heeft toe gezonden?



Franchipani:
Drukte per ongeluk al op send.

Maar als het niet met hem te maken heeft LPchip, dan snap ik het niet zo goed?

Probeer me ook op hem te concentreren in die zin dat ik op een teken wacht of meerdere tekens.

Er was wel in de auto toen ik meereed onlangs dat een lied me zo aangreep en elke zin van de tekst bijna op hem en ons sloeg.
We hadden geen eigen liedje samen en heb deze song maar tot de onze bestempeld.

Tijdens dat liedje dacht ik zo sterk aan hem dat ik hem ver weg maar ook dichtbij voor me stelde ergens hoog in de sterren o.i.d. kreeg lichamelijk een knoop en golf van liefde waarbij ik bij hem wilde zijn...hier schrok ik wel van want heb zulke ' gedachtes ' nooit gehad.

Het liedje vond ik altijd best aardig maar de tekst nooit goed beluisterd of wist niet waar het echt over ging.

De winter komt er in voor, hij overleed in de winter en was jarig in de winter, december, hij overleed in december, haven, hij vaarde veel in zijn vrije tijd, hield van havens, America, is mijn droom om daarnaar toe te gaan wat ik hem vertelde, franchipani blijkt een bloem te zijn die vol groeit in Bali waar hij is geweest, het is een bloem die oa vaak voor doden wordt 'gebruikt' etc, ik ben half Indisch weliswaar is mijn familie afkomstig uit Java, growing older, hij was 15 jaar ouder en vond zichzelf ook een oude ... , en nog meer uit de tekst waaronder dat 'hij' er nog is, had iemand anders later toen ik single was.

Sorry voor het warrige verhaal echter mis ik een stuk van hem.
Heb ook 1 hele rare droom over hem gehad.



LPChip:
De angst die je hebt gehad heeft meer met jou te maken dan met hem.

Het is logisch dat je hem mist. Je zit nu in een verwerkingsproces.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie