Nederlands > Levensvragen

Rouwen en zo veranderd binnen korte tijd?

(1/5) > >>

Franchipani:
Ben er sinds februari achter dat een zeer dierbare is overleden in december.

Hij was een grote, of mijn grote liefde.
We konden alleen door omstandigheden niet samen zijn maar ook vanwege misverstanden, trots en nog meet dingen.

Hij dacht nog dat hij het zou redden heb ik begrepen.

Nu is het zo dat ik sinds ik weet dat hij is overleden, ik lijk van mijn angst en paniek stoornis af te zijn, althans een flink deel.

Kamp al vanaf mijn jeugd van deze stoornis met als gevolg medicatie, gesprekken met artsen en psycholoog.

Eigenlijk werd mijn leven hier grotendeels door verpest.
Medicatie hielp wel maar het zat er alsnog altijd.
Ik durfte veel niet, durfte geen onderwerpen mbt mijn angsten aan te snijden, films, reclame..alles daarover vond  ik eng.

Mijn angst en paniek stoornis is een waardoor ik bang voor dood, ziektes, ere ben.
Normaal zou ik dit niet eens hebben durven opschrijven een paar weken geleden.

Toen mijn grootouders stierven was ik na het overlijden van mijn opa even iets minder bang omdat ik hem tijdens zijn overlijden in een soort ' droom' zag waarin hij tegen me sprak.en zei dat hij altijd bij me kon zijn.

Nu deze geliefde is overleden ben ik op zoek naar allerlei dingen die ik ervoor nooit durfte zoals, cremeaties bv.

Ook lees ik over bde.

Geloof dat hij in het hiernamaals is.

Daarnaast ben ik als totaal niet creatief persoon voor het eerst ooit gaan tuinieren waar je u tegen zegt, de hele tuin is omgetoverd.. wist echt niet dat ik dit kon en verbaas me er nogal over dat ik hier zin in heb.
Mijn tuin was altijd een treurige wildernis.

Ben aldus een ander iemand deels geworden lijkt wel.

Vraag mij echt af hoe dit kan?


LPChip:
Je angst heeft je altijd tegen gehouden. Hierdoor zag je je eigen potentieel niet.

Mijn gidsen vullen aan: nog steeds niet helemaal, maar dat is niet erg. Je groeit, dat is belangrijk.

Je hebt van te voren geweten dat deze dierbare zou komen te overlijden, maar dat wist je alleen onbewust. Hier heb je enorm tegenop gezien, en dat heeft jou afgesloten.

Nu dat dit achter de rug is, is er een grote last van je schouders gevallen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip

Franchipani:
Hi LP chip,

Drankje voor je reactie.

Eigenlijk wist ik niet dat hij ziek was.
Voor mij is hij totaal onverwacht overleden.

LPChip:
Voor we incarneren weten we ongeveer hoe ons leven zal verlopen.

Hoe spiritueler je bent, hoe meer je dit soort dingen kan aanvoelen. En dat heb jij vanaf jongs af aan al gekund. Maar je wist niet hoe of wat, alleen voelde je het effect.

Nu dat dit voorbij is, merk je pas hoe veel het gedaan heeft.

Liefs,
LPChip

Franchipani:
Mis hem vreselijk en kamp nog met vragen en dingen die ik had willen zeggen of veranderen.

Accepteer het niet dat hij er hier niet meer is...

Wat voor  'rol' speelt hij dan mbt dit?

Wou dat hij nog leefde en andere keuzes had kunnen maken.


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie