Nederlands > Levensvragen

Kaartlegging

<< < (9/10) > >>

B1986:
Ik zal het hoe dan ook een keer los moeten laten, het voelt alleen (nu nog) heel slecht. Aan de andere kant ben ik er vaak mee bezig, maak me vaak zorgen om het diertje, dat is helemaal niet fijn. Word er onrustig van en ergens ook wel ongelukkig ja. Verder zijn er eigenlijk geen redenen om daar te willen blijven, dat weet ik nu zeker, want ik heb het er niet naar m'n zin.

LPChip:
Je hebt nu in ieder geval genoeg informatie.

Je zal een keer de knoop moeten doorhakken en de beslissing definitief moeten maken. Pas daarna zal het universum je helpen.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ik zit in hetzelfde soort werkveld, bij ons wordt het afgeraden bij de meeste clienten om dieren te nemen als er niet goed voor gezorgd wordt. Begeleiders kunnen immers ondersteunen maar de volgende keer neemt er iemand een motor die onderhouden moet worden. Een dier nemen betekent ervoor kunnen zorgen. Zo niet wordt bij ons gewoon de dierenbescherming gebeld. Dat zou jij ook kunnen doen. Het welzijn van een dier is belangrijk, als het niet te eten krijgt of verzorgt wordt en er wordt geen actie op ondernomen en je zit ermee. Kun je dat doen. Ik heb wel meegemaakt dat de dierenbescherming dan controle uitoefent en dieren voedt. Als er geen verbetering komt worden ze meegenomen.

B1986:
Dankzij jou berichten en vragen heb ik duidelijkheid en inzicht gekregen  :)
Ik ga voordat ik de knoop door ga hakken er even met iemand thuis over hebben, denk dat het voor mij dan iets makkelijker word om daar weg te gaan.
Als het eindelijk zover is dan laat ik het je weten.

Moet je zeggen dat ik best lang op een forum heb gezeten (kijk er soms nog op) waar mensen komen die verstand hebben van psychologie en/of psychische problemen hebben, maar daar ben ik niet erg veel mee opgeschoten, hier is het en voelt het veel beter  :D

LPChip:
Dankjewel. :)

Succes, en ik ben benieuwd naar de afloop. :)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie