Doordat je spiritueler bent geworden, ben je gevoeliger geworden.
Je pakt dingen om je heen veel meer op, en dat kan als een last met je meegedragen worden. De energie van de aarde stijgt ook nog eens een keer doordat we naar de 5e dimensie toe groeien, en dat zorgt voor extra vermoeidheid.
Verkeerde voeding, negatieve gedachten, stress en andere dingen kan bijdragen aan vermoeidheid. Zo heb ik recent een
aardingslaken gekocht, welke op mijn bed ligt. Deze gaat in een geaard stopcontact en zorgt ervoor dat negatieve energie van mij af vloeit als ik ga slapen. Hierdoor voel ik me overdag scherper en helpt ietsjes met vermoeidheid en vooral met spanningen.
Je bent uit balans, en dat maakt je moe, want het kost veel energie om weer in balans te komen.
Het kan, maar mijn gidsen geven aan dat hier een trauma aan gekoppeld ligt. Dit omdat je reactie heftig is. En wanneer iets onprettig is, heb je er doorgaans geen heftige na-reactie op. Dus als het door hem komt, dan heeft het je een trauma opgeleverd maar dat verwacht ik niet.
Aan de andere kant, als je een trauma gehad zou hebben, zou je het met hem wel gemerkt moeten hebben. Wellicht dat daarom deze relatie als zeer onprettig voelde, omdat dit je trauma versterkte.
Liefs,
LPChip