Hoi Anouk,
Welkom op Armina.
Wat jij als kind ervaren hebt zijn geen dromen maar echte paranormale ervaringen.
Als je als kind geboren wordt, dan sta je open voor paranormale ervaringen. Het is de opvoeding en overtuigingen van anderen die er vaak voor zorgt dat we ons sluiten voor deze waarnemingen, en eenmaal afgesloten, ervaar je ze niet meer. Dit is waarom je ze nu niet meer ervaart. Niet omdat ze niet meer gebeuren, maar omdat je je ervoor hebt afgesloten.
Dus ja, je bent paranormaal begaafd.
Daarnaast ben je ook heldervoelend en helderruikend. Eigenschappen die veel spirituele mensen hebben.
Ik weet niet waarom je je hebt afgesloten van je kracht. Mogelijk is er iets gebeurd op jongere leeftijd waardoor je niet meer goed durfte om je krachten te gebruiken, of hebben veel mensen gezegd: ach doe normaal, en heeft dat ertoe geleidt dat je besloten hebt dat je het afzonderd voor anderen, wat uiteindelijk geleid heeft tot jezelf afsluiten voor de paranormale wereld.
Ik hoop dat dit je in ieder geval wat geholpen heeft. Waarschijnlijk heb je nu heel veel vragen. Stel deze gerust, dan beantwoord ik ze voor je.
Liefs,
LPChip