Nederlands > Levensvragen

Verbonden

<< < (2/3) > >>

Pilar:
Ja de elementen zijn allemaal energie.
Ze zeggen ook dat we alle elementen in ons hebben, en als je tekort van een element hebt, dan krijg je lichamelijke klachten. En iedereen schijnt weer een element te hebben waar hij het beste mee kan werken en zijn energie op afstemmen.

Mathijs:
Hoe komen we achter ons eigen element?

Pilar:
Op internet staat heel veel informatie over de elementen en de types.
Ik weet er zelf ook niet heel veel van. Het is zelfs aan de vorm van je handen en vingers terug te zien welk type je bent. Maar het zal misschien ook al zo zijn dat hetgeen waar je een voorkeur voor hebt water vuur lucht of aarde, iets zit over wat voor type je bent.

Mathijs:
Lpchip heb jij hier nog wat aan toe te voegen?

LPChip:
Ik kan heel veel toevoegen, dus wat wil je weten.

Om te beginnen, alles is met elkaar verbonden omdat dat is hoe de 3e dimensie werkt. Op ziels niveau communiceren we met elkaar, en dit zorgt ervoor dat we dit op de 3e dimensie kunnen manifesteren. De 3e dimensie is in feite een wereld die jijzelf gemaakt hebt, alleen heb je de controle over deze creatie niet meer. Dit zorgt voor een goed leerproces, maar alles wat zich in deze wereld bevindt en jij ziet, ervaart jouw ziel ook en deze is dan weer in contact met andere energieen.

In de 4e dimensie ervaren we vanuit onze ziel, en daarom is die wereld niet gebonden aan: wat je een keer gemanifesteerd hebt, is heel moeilijk weer aan te passen. Daarom heb je bij dromen ook de mogelijkheid om van de ene plek naar de andere te gaan zonder dat je daarvoor daadwerkelijk fysiek verplaatst. Zo ben je thuis en ineens in je droom ben je op school, en is de hele reis ernaartoe niet in je droom.

Maar alles wat leeft heeft dus ook een energie dat op zielsniveau (4e en 5e dimensie) leeft, en dat is allemaal met elkaar verbonden via nog hogere dimensies (onder andere planetair bewustzijn).

Dit is een heel beknopt stukje, want ik kan 5 boeken schrijven als ik hier dieper op in wil gaan, maar dan ben ik ook gelijk 10 jaar aan het schrijven. xD

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie