Nederlands > Levensvragen

Verbonden

<< < (3/3)

Mathijs:
Dus dat zou betekenen dat ik ook in mijn dromen met mijn gidsen kan praten?

En waarom vergeten we de dromen dan?

LPChip:
Zodra je van de 4e dimensie teruggaat naar de 3e dimensie, dan heb je nog een heel kort moment waarop je de dromen herinnert. Als je in de 3e dimensie de droom opnieuw creëert, dan kun je de droom meenemen naar de 3e dimensie.

Hoe meer je daarin oefent, hoe beter je het kan. Ik kan mijn dromen vrij goed onthouden nu. Zodra ik wakker wordt en ik gedroomd heb, het eerste wat ik doe is me herinneren hoe de droom ging zolang het nog kan. En dit is echt alleen een paar seconden mogelijk. Als je dat moment al voorbij bent, lukt het niet meer. Ben je in dat moment begonnen, dan heb je iets langer om de droom te herinneren. Dat wat je je herinnert hebt, kun je dan in de 3e dimensie opslaan.

Je kan inderdaad in je dromen met je gidsen praten, maar het is enorm moeilijk om dit te onthouden. Je zal waarschijnlijk 10% van je droom nog onthouden, en daarmee is de boodschap mogelijk niet duidelijk of volledig. Maar het is wel zeker een goed idee om te proberen.

Iedereen communiceert anders met zijn gidsen en wellicht is dit voor jou dé manier. :)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie