Nederlands > Levensvragen

Vraag over energie

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Het is niet merkbaar tenzij je zelf goed kan invoelen in andere mensen.

Er zijn mensen die spiritueel zijn maar dat zelf niet doorhebben. Zolang de intentie goed is en meevibreert met de aarde energie, is er niets aan de hand. Als mensen tegen deze energie ingaan, dan stoot de aarde ze af als het ware.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ja daar heb je gelijk in dat mensen soms spiritueel zijn en het niet door hebben.
Maar kun je wat uitleggen over die aarde energie?'zelf vraag ik me wel eens af of ik daar dan wel mee vibreer? Ik barst van de lichamelijke klachten. Hoe merk je als je niet goed meevibreert?

LPChip:
Ik verwacht van wel.

Het hebben van lichamelijke klachten kan veel oorzaken hebben. Onderandere ook het feit dat jouw lichaam mee veranderd met de aarde energie. Verandering kost energie en hoe stugger je bent, hoe meer je ervan voelt.

Je lichaam geeft aan wanneer iets niet lekker loopt, en als je naar de betekenis van de klacht kijkt, dan zie je vaak waarom.

Heb je al eens gekeken naar de betekenis van de klachten? Vaak als je weet wat de spirituele betekenis is, en je pakt dat aan, dan houdt de klacht direct op.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ik heb al eens gekeken maar kom er dan niet uit. Ik heb een spierziekte.. ook wel gekenmerkt als autoimmuunziekte . Met wat mankementen aan het zenuwstelsel zeg maar. Daarbij voel ik ook veel van anderen waardoor het me niet altijd helder is of iets van mezelf is of niet. Maar het is merendeel mijn lijf verder ga ik blij door het leven en vind ik het geen punt om wat te mankeren. 

LPChip:

--- Citaat ---en vind ik het geen punt om wat te mankeren.

--- Einde van citaat ---
Maar dat is juist een probleem. Als je het niet erg vind om wat te mankeren, dan zeg je eigenlijk tegen het universum: ik wil dit. Geef me meer. Want het universum wil jou geven wat je verlangt.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie