Nederlands > Levensvragen

Vraag over energie

<< < (3/3)

Pilar:
Geen idee. Ik heb dit al jaren maar er is tot nu toe niets bij gekomen. Ik zie de wet der aantrekking ook meer als zijnde wat voor gedachtes heb je en hoe voel je je eronder. Ik heb de gedachte en het gevoel me prima te voelen met wat ik mankeer. En de gedachte dat het mijn stemming niet zozeer beiinvloed.. en zo voelt het ook. Dus zeg ik misschien tegen het Universum het is prima zo. Maar zal ik me er blijvend niet rot onder voelen. Of er dan meer bijkomt weet ik niet want ik ben er feitelijk weinig mee bezig. Wel bewust met aantrekken van andere dingen.  

LPChip:
Misschien niet, maar daarmee houd je het wel in stand.

Dus dat betekend dat je eigenlijk je leven lang last blijft houden hiervan, terwijl het best mogelijk is om er overheen te groeien.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Misschien wel maar ik heb er niet zozeer last van. Op het moment dat ik het als last ervaar zal ik het Universum anders aan proberen te sturen.

LPChip:
Deze reactie liet me anders denken:


--- Citaat ---zelf vraag ik me wel eens af of ik daar dan wel mee vibreer? Ik barst van de lichamelijke klachten.
--- Einde van citaat ---

Liefs,
LPChip

Pilar:
Dat kan ik me voorstellen, ik heb me misschien niet goed uitgedrukt in wat ik precies bedoel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie