Nederlands > Levensvragen

Vraag over reïncarnatie

<< < (2/4) > >>

Pilar:
Oke dat kan ik begrijpen qua techniek. Maar als ik dan naar andere dingen kijk lijkt een leven in oorlog me toch weer moeilijker dan mijn leven nu zonder veel tegenslag. Maar het leven nu is wel sneller.

LPChip:
Het gaat niet om de oorlog, maar om bepaalde ervaringen. Bijvoorbeeld: hoe ga ik om met bepaalde angst, in een situatie zijn, niet wetende wat er te wachten staat, etc.

Bepaalde technologie of beter, het niet zijn ervan speelt ook mee. Niet op internet kunnen lezen, puur alleen afhankelijk zijn van de situatie en andere mensen. Dat is tegenwoordig heel anders.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Oke. Maar toch lijkt een oorlog met zulke verschrikkingen me niet snel een ervaring die je nu kunt leren. In mijn simpele leventje dan. Zo een afkeuring en haat en angst is er nu vergelijkbaar aan les niet snel denk ik...

LPChip:
Je hebt er een trauma aan overgehouden, dat is zeker. Maar er zit wel een les in.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ik herken de les er ook wel in. Maar de oorsprong van die les is dan daar ontstaan en kan ik nu uitwerken.
Het is dan in principe in mijn geval zo van een donker leven naar nu de les weer leren in een licht leven. Maar qua moeilijkheidsgraad lijkt dat donkere leven me moeilijker. Maar een moeilijker leven zegt dus niet perse dat het een hoger bewustzijn vraagt? Of is misschien niet moeilijker ook al zegt mijn gevoel dat?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie