Nederlands > Kaartleggingen

Pilar wil ook wel een kaartje

<< < (3/3)

Pilar:
Ik wil weten of ik in het werkveld blijf waar ik nu inzit of dat mijn hobby straks op werkvlak een grotere rol inneemt waardoor ik toch een andere kant opga.

LPChip:
Ik heb voor jou de volgende vraag gesteld aan de "Boodschappen van de Engelen"

"Mag ik voor Pilar een kaart waarbij ze wil weten of haar hobby haar werk zal veranderen?"

Ik heb de kaart Crystal getrokken. Deze betekend:

Blijf vertrouwen en hopen omdat er iets nieuws en positiefs aan de horizon ligt dat je nu nog niet kunt zien.
Soms verliezen we allemaal wel eens de moed en geven we onze dromen en onze hoop op. Jammer, want soms ligt het bijna voor het oprapen en geven we te snel en te vroeg op, alsof we zinken met de haven in zicht.

Blijf vooral nu vertrouwen en verlies je hoop niet. Er gaat iets gebeuren, iets nieuws en iets positiefs. Je kunt het nu misschien nog niet duidelijk zien, maar het kan niet lang meer duren of het wordt langzaam maar zeker zichtbaar. Houdt dus nog even vol nu.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ahh dankjewel wat een mooie kaart. Ik heb een hele leuke baan waar ik het ook erg leuk heb anders had ik er al mee gestopt maar toch heb ik het idee dat er iets op de achtergrond sluimert om groot te worden en een heel andere wending te geven. Dat is ook mijn droom maar meer een beetje een droom van dat zal wel niet gebeuren. Maar misschien dan toch wel...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie