Nederlands > Levensvragen

Hoe werkt het?

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Hoe vaak dit voorkomt hangt af per persoon. Meestal niet heel vaak. Je leert in een leven veel meer mensen kennen, dan je met bepaalde mensen echt een band krijgt, en dan nog kan het zo zijn dat je tijdens dat leven ergens elkaar stopt met zien, en je op zo'n manier uit elkaar groeit dat het koord ook breekt. Dit kan door een van de twee gestart worden, de ander hoeft dat dus niet te doen.

Alleen bij mensen waar dit koord na de incarnatie nog actief is, daar merk je dat "hé, ik ken jou" gevoel bij. Je partner(s) heb je zeer waarschijnlijk al vaker in vorige levens in je leven gehad, want je blijft elkaar opzoeken. Omdat je vaak meerdere partners hebt, kan het ook zijn dat je meerdere partners opzoekt, maar dat hoeft niet. Je kan ook een partner krijgen waar je nog geen eerdere relatie mee gehad hebt. Dit soort partners helpen je vaak om een les te leren en daarna ga je weer uit elkaar.

Je hebt er een koord mee, dus natuurlijk ken je elkaar. En nee, dat hoeft niet uit een recent leven te zijn, maar gezien het koord er in dat leven ook was, is de kans heel groot dat jullie elkaar toen ook opgezocht hebben.

In principe heb je geen belangrijke les op te lossen voor een persoon, maar het kan wel zo zijn dat je gidsen je naar een bepaald persoon toe duwen zodat je die kan helpen. Soms geven ze je de motivatie en kan het net lijken alsof je die persoon al kent, maar dan komt het vanuit je gidsen. Als je dieper bij jezelf naar binnen gaat, kun je dat gevoel herkennen, en doorhebben dat het niet hetzelfde is als iemand leren kennen die je al veel langer kent.

Je kan zeker een band hebben met mensen die je nu niet kent. Of je elkaar nog een keer tegen komt in dit leven is optioneel. Kan wel, maar hoeft niet.

Een tweelingziel heeft veel meer dan een energetische band, dus ja.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Oké thanks.

Maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met zielengroepen? Ik dacht altijd dat een zielengroep toch merendeel allemaal weer tegelijkertijd incarneert en het levensspel weer met elkaar speelt. Je bouwt natuurlijk niet met alle mensen die je kent een band op. Sommige blijven gewoon kennissen of mensen die even voorbij komen.

LPChip:
De term Zielengroep ken ik niet. Dit antwoord moet ik je nog even verschuldigd blijven.

Bedoel je wellicht zielenfamilie?

Liefs,
LPChip

Pilar:
Ik denk dat zielenfamilie hetzelfde is als zielengroep maar heel zeker weet ik het niet...

LPChip:
Zielenfamilie zijn andere zielen die op dezelfde lichtstraal geincarneerd zijn. Als je ze leert kennen voelt het heel vertrouwd en kun je het vaak goed vinden. Er zijn geen regels en wetten e.d. om tegelijk te incarneren.

Wat betreft zielengroepen, ik heb het uitgezocht en lijkt iets anders te zijn. Ik kan niet veel zeggen hierover. Voor mijn gidsen is dit ook onbekend. Net of er iets anders bedoeld wordt en het niet 100% klopt.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie